Saturday, March 6, 2010

Bukti DAP bukan komunis,juga bukan si gila kuasa...


Dulu ada si gila dari PKR dakwa DAP itu komunis,diktator and semua yang seangkatan dengannya...kemudian si gila tu pun lompat....

jeng..jeng..jeng..

ada pulak kemudian si celaka dari PKR,ahli parlimen lagi pun ikut jugak jejak si gila untuk lompat,so,dia pun lompat juga atas alasan bodoh..

jeng..jeng..jeng..

terbaru,ada pula si bengong dari PKR yang ikut sama jejak si gila dan si celaka...

jeng..jeng..jeng..

baik...kenapa ada cerita 3 atas ni??baca  pula kedudukan jumah MP ketiga tiga parti ini sekarang yang terkini:

DAP mempunyai 28 kerusi,

PKR sekarang ini memiliki 27 

PAS pula 23.

tengok,kalau DAP ni gila kuasa,komunis,pastinya mereka terus minta hak mereka sebagai Ketua Pembangkang,masyuuukkk beb...tetapi mereka masih beri sokongan kepada DSAI sebagai K.P.

Tapi kerana dasar perjuangan..dasar kepercayaan...DAP masih beri sokongan padu kepada DSAI sebagai Ketua Pembangkang Malaysia..


4 comments:

Anonymous said...

ade jugak yang tak paham startegi politik DAP... ape ada pada kedudukan.. biar la anwar duduk kerusi ketua pembangkang... die bukan boleh buat ape pun... janji boleh di kudakan.. ala.. mcm MB selangor n ex MB perak... tak gitu.. yang penting bukan kerusi.. tapi kuasa... yang tak berapa cerdik yer mcm hang... duk sokong puak2 yang dah tentu tak sokong islam... dunia... dunia... awas saudara... berhati2 dengan puak munafik...

keraspedal said...

umNo sokong ISLAM ke??

Anonymous said...

Sangat memalukan kerana yang bercakap tu wakil rakyat yang membodohkan rakyat dengan mengatakan DAP tu macam komunis dan diktator. Penyokong dia pula dabik dada sebagai sama-sama berjuang untuk menegakkan ISLAM tapi tak sedar memiliki sebahagian sifat munafik kerana khianat. Masa jadi calon dalam PRU 12 dulu bentang manifesto sampai sanggup berhujan, berpanas serta bersengkang mata, letih sikit pun tak apa asal dapat nafikan kuasa BN yang bukan sedikit mengkhianati rakyat biarpaun dah 50 tahun berkuasa. Bila dah dapat kerusi lupa diri terus jadi katak. Apa ni?

Anonymous said...

UMNO penjahanam orang melayu, menggunakan cara kafir menindas islam. Lu fikir la UMNO bahana akan menimpa mu. Hapuskan kejahatan Rosmah.Undi UMNO bermakna Undi Rosmah.Sejahat-jahat PR tk pernah melakukan kejahatan dengan perbuatan mereka hanya melakukan propaganda. Perbuatn yang jahat akan dibalas jahat juga. kami rakyat memerhatikan tindakan UMNO seterusnya.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts