Tuesday, March 16, 2010

Mamat dari kulim semakin tunjuk wajah munafiknya.


Gua ambil sikit dari kelab greenbox yang menyelitkan tentang tikus busuk yang baru dipecat dari parti keadilan rakyat bahawa tikus ini akan bawa usul pecat DSAI sebagai K.Pembangkang.. 


"Sementara itu, wakil rakyat bebas mamat dari kulim yang dipecat Parti Keadilan Rakyat minggu lalu atas masalah displin akan menyerang bekas ketuanya dalam sesi Parlimen akan datang.

Beliau akan membawa usul memecat Anwar selaku Ketua Pembangkang."

mangkok ni dah semakin tunjukkan belang..sahlah perjuangannya selama ini bukan sebenarnya perjuangan Islam,dia hanya mahu nama...kalau mamat dari kulim ni nak berjuang untuk Islam,apa kes nak masuk campur ususan siapa ketua pembangkang siapa bukan pun...ini hal kita orang,bukan hal lu...

Bila dipecat,dah lupa perjuang "islam' nya...kini perjuangan mamat dari Kulim ini adalah misi membalas dendam....celaka..celaka..celaka..

Percayalah..nanti..sehari demi sehari,hilangnya nama Mamat dari Kulim ini dalam tinta politik tanah air...akan terkubur begitu sahaja...


2 comments:

Anonymous said...

dia punya suka la..lu apa peduli.......

keraspedal said...

gua punya suka la gua nak peduli..lu peduili apa wa peduli pun?

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts