Wednesday, March 3, 2010

Biarkan semua sampah dan duri keluar....fokus kita PRU 13..

Febuari lepas,seorang wakil rakyat dari PKR telah mengumumkan untuk keluar PKR,kemudian diikuti oleh ahli parlimen dari nibong tebal 2 hari lepas,hari ini,MP Bagan Serai pun telah keluar parti....jadi maknanya,.........3  duri dan sampah telah keluar dari keluarga PKR@Pakatan Rakyat..Memang sakit juga,tapi itu untuk jangka pendek,nak cabut duri pun,sakit di awal awal duri iut keluar,tp kesan jangka panjangnya.....baik untuk kita..

Pai-pai lah kepada 3 ekor sampah yang tak sedar diri itu,mereka itu bukan siapa siapa pun sebenarnya..kemenangan mereka pada pru 12 2008 adalah kerna pengaruh seorang manusia bernama ANWAR BIN IBRAHIM,bukan kerna pengaruh mereka,jadi untuk pilihan raya umum ke 13,gua teramat yakin,pengundi tidak akan mengikut jejak langkah wakil yang mereka undi pada PRU12..

Keluarlah semuanya sekali sayang yang tidak berguna....kehadiran anda dalam keluarga Pakatan Rakyat hanya sebagai anak aNgkat,tapi jenis spisis yang tidak kenang budi...pi mampos la korang............

ps-And yang sorang lagi tu bila lak nak keluaq....?pi la keluaq capat2 ZUl weh.....kehadiran anda juga ibarat DURI  dan SAMPAH dalam keluarga PKR@Pakatan Rakyat..

 

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts