Friday, March 5, 2010

The most stupid mufffti in da WORLD!!!

sumber gambar

KUALA LUMPUR, 5 Mac — Ketika hampir genap dua tahun selepas pilihan raya umum ke-12, Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria mendakwa PAS bersikap angkuh dengan menolak syor agar dibentuk kerajaan campuran di negeri itu pada 2008.

Beliau menceritakan keangkuhan PAS Perak yang menolak mentah-mentah cadangan penubuhan kerajaan perpaduan di negeri itu walaupun secara dasarnya ia diperkenan oleh Sultan Perak, Sultan Azlan Shah dan juga dipersetujui oleh kepimpinan tertinggi parti itu.

“Apabila dikemukakan cadangan penubuhan kerajaan campuran antara PAS dan Barisan Nasional (BN), Pesuruhjaya PAS Perak, Ahmad Awang terus berkata, kita tidak akan bersekongkol dengan orang Islam (Umno) yang zalim, lebih baik berkawan dengan kafir (DAP).(baca lagi)

Betul lah saranan Datuk.Mahfuz agar anak Zakaria ni letak jawatan dari jawatan mufti,dah jadi bodoh tahap cibai...wekhhhh,...

Memang dia berhak bersuara dalam isu politik kerna tidak ada peruntukan untuk menghalang mana mana mufti dalam Malaysia untuk menghentam parti pembangkang...:)

Tetapi,apa yang dilakukan oleh nya jelas menunjukkan kebodohannya,mamat ni sekarang gua fikir hanya layak jadi pembodek sepenuh masa jerr.../

ia ibarat menyuruh parti ISLAM  bergabung dengan pemimpin beragama islam  yang zalim dan anti ISLAM  seperti mustafa kamal ataturk..weiii,umNo dan Mustafa 2 x 5 jer..

Mustafa hapuskan azan dalam bahasa arab,umNo wujudkan islam baru(ISLAM HAGARI)....dua dua buat pembaharuan terhadap ISLAM didalam negara..Mustafa agungkan undang undang barat,umNo yang memerintah malaysia pun agungkan undang2 Barat berbanding ISLAM,undang undang ISLAM di Malaysia hanya untuk kahwin dan cerai jer...

PERGHH....mufti oo tok peti.........lahanak hang...

1 comment:

cucu mamak kutty said...

MUFTI ATAU MAUPITI

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts