Monday, March 15, 2010

Zul Nor dah tunjuk belang semalam..kah..kah..

Selepas dipecat 9ulang:dipecat...dipecat) dari PKR,ZulifLi Nordeen dan mula bersikap anti DSAI,tidak lagi mengampu and mempertahankan DSAI,....kelihatan dalam blognyer semalam,dia dah mula mengkritik DSAI dan berkenaan jawatan DSAI sebagai Ketua Pembangkang...

ini antara nasihat plitk Zul kepada kbekas Bossss nyer :

"Jadi kalau mengikut konvensyen berparlimen dan nilai demokrasi, seharusnya YB DSAI mengosongkan kerusi Ketua Pembangkang dan menyerahkannya kepada YB Lim Kit Siang. Sebenarnya itulah cara terbaik dan paling demokratik yang patut dilakukan oleh YB DSAI. Kalau saya menjadi penasihat strategi dan politik DSAI, saya akan menasihatkan beliau supaya mengosongkan kerusi Ketua Pembangkang."

Zul ...seb baik ko bukan penasihat politik Anwar,jika tak,dah lama lingkup PKR...juga diingatkan kepada mana mana ahli politik yang berpengaruh dan cerdik,jangan jadi bodoh dengan ambil Zul sebagai penasihat.......buang masa jer..baik ambil orang gila dari tanjung rambutan dari zul gila dari kulim....kah..kah..kah..

Alhamdulillah...tikus kecil ni dah keluar,tapi dalam banyak banyak tikus,ni tiukus paling bahasa bossss,dia berpura pura jadi tikus jinak sedangkan dia ni tikus mundok yang bertopengkan tikus biasa,....bahaya sikit...


Zul Nor yang disebut dalam N3 ini tidak merujuk kepada mana mana ahli parlimebn yang dipecat di malaysia,tapi ini kisah dari negara Mangnolia.......k..wslm...salam 1 tikus..(yang lain katak,ini tikus)




No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts