Friday, February 5, 2010

Kenapa TITM merajuk...haha..BODOH!!!!


Selepas baca entry ni ni blog pengerusi JK disiplin PAS,gua rasa nak ketawakan je dia ni...(lihat sini).

Macam seolah olah dia nak merajuk atas reaksi MAJORITI  penyokong PAS yang tidak senang dengan keputusan JK disiplin yang dipengerusikan oelh nya itu..

haha..

memang patut hang pa dikutuk atas keputusan mereng itu..

Gua ingat nak kutuk TITM ni minggu lepas lagi,tapi apakan daya,masa tidak mengizinkan..

Sudah terang lagi bersuluh,TITM yang berak di tepi jalan,so,dengan terang lagi bersuluh,gua nak kondem TITM ni.

Walaupun Khalid Samad bertindak profesional atas keputusan ini,dan beliau tidak berdendam dengan sesiapapun termasuk TITM,tetapi gua bukan Khalid,n gua dendam dengan TITM atas keputusan merosakkan PAS oleh dia..

Sudah sah,Hasan Ali yang beritahu musuh rahsia rahsia PAS dengan pertemuannya dia dgn blogger umNgok,selepas itu,dan JK disiplin pun mengakui bahawa Hasan Aali bersalah,abih tu,apsal hukuman terhadap Hasan Ali hanya sekadar amaran,,,(apakah ahli JK disiplin telah diberi amaran untuk sekadar memberi amaran kepada Hasan Ali kerna Hasan Ali adalah budak kesayangan "orang tinggi"parti PAS?)..

Sepatutnya,hukuman ini diterbalikkan,Khalid Samad harus diberi amaran dan Hasan Aleeeeee yang patut kena gantung!!..

Lantak ah.....tapi rasanya,TITM kena sedar bahawa dia salah...dan andai tekaan gua di atas bahawa  JK disiplin telah diberi amaran untuk sekadar memberi amaran kepada Hasan Ali kerna Hasan Ali adalah budak kesayangan "orang tinggi"parti PAS?maka sah juga TITM itu pengecut dan penakut..tidak layak diangkat jadi pemimpin...


2 comments:

AzamDean said...

ko ni tak baik kutuk tuan ibrahim tuan man cam tu...tu la sapa lantik die jadi JK hantu disiplin.. hehehe

zaminc said...

macam bagus jer lu kata MAJORITI penyokong Pas... lu ada buat survey ke?

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts