Friday, February 12, 2010

Sampah dalam Pakatan Rakyat...

Dulu gua fikir,dalam umNo je yang ada sampah,yang busuk,jijik dan segalanya yang buruk-buruk,tapi selepas isu UG hingga ke sekarang,dapat kita simpulkan ramai juga SAMPAH  dalam parti kompenan PR ni..

Lihat,ini senarai sampah dari PAS...


ni pula dari PkR..

Dari DAP gua x jumpa.......xde la kot,katak yang melompat tidak dikira sampah kerana mereka katak,bukan sampah,ini sampah yang patut juga dinasihatkan melompat agar 'title "SAMPAH"  boleh ditukar kepada "katak" agar tidak busuk sangat nama anda di kedua belah pihak...

yang dari PKR yang khabarnya akan jadi katak hari ini,silakan,anda dialukan berambus le....lepas PRU13,itulah tanda akhirnya riwayat politik anda.......MAMPOSSSS..... 

beruk..beruk..beruk..beruk..berukk....

sampah sampah ni harus segera kita hambat keluar dari jemaah PAS dan PKR,saranan seorang pemimpin pemuda PAS untuk diadakan sekali lagi EGM pas wajib diambil kira,kita perlu reform...

Harap juga ADUKA TARUNA  cepat2 "kembali" dengan projek beliau..jangan putus ditengah jalan bai.......

ps-maana gambar haji hadi gua tarak taruk ni...biar la,dia dah tua...tak nak sakitkan hadi beliau.....tapi gua nak letak satu "banner" kat bawah ni:

ni gua cedok dari FB ni

1 comment:

ShyTone said...

Hahahaha...
tak sangka bau busuk..
gua ingat sampah..
tapi pencacai tua angkat naji(s/b)...
hahahaha..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts