Saturday, February 6, 2010

Lin Guan Eng racist??


Semalam,sekumpulan besar peniaga jalanan telah berdemontrasi membantah KM Pulau Pinang yang dikatakan bertindak racist dan memberi layanan buruk terhadap melayu islam di penang..

demonstran yang baru jumpa mancis ini dikatakan membakar patung LGE dan menurut GB,mereka turut sama membakar memorandum yang sepatutnya dihantar kepada kerajaan negeri Penang..

Hadir sema bersama manusia'l yang berdemontrasi ini adalah seekor katak melayu yang cukup glamer dengan gelaran The King Of Frog,ntah pe pe la mamat tu,nak jadi hero melayu la kononnya,tapi time awek melayu dirogol "orang tinggi" umNo dulu,yang perjuangkan melayu tu siapa ya??tak pernah pula disebut nama katak melayu ini...yang masuk penjara kerna perjuangkan melayu ini adalah seorang yang dikatakan racist oleh mereka hari ini iaitu YB Lim Guan Eng..

Time rumah rumah orang melayu di Terengganu satu ketika dahulu diroboh,dirokah oleh penguasa zalim,tak pula dengar katak ni turun padang memberi sokongan kepada melayu teraniaya ni,sebab apa??sebab penguasa yang zalim itu pun melayu juga...(yea tak deris?)

Andai benar LGE ni anti melayu,anti melauyu islam,tak pula bantuan diberi kepada sekolah agama di Penang,fikir le guan otak,jangan dulu batu...sial..

Kita biarkan sajer mereka....orang macam mereka ni patut ambil tali diikat kat tengkuk then pi panjat pokok ah..(faham??kata mudah,jadi beruk la)..

trimas...

wslm..

2 comments:

Unknown said...

salam tuan punya blog...link blog hamba kat sini...tq

Anonymous said...

bro!!!!!! lu ingat la gua ke tak?? bro...wei aku baru lepas balas komen si papa gomo la..adeiihh hahaha

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts