Saturday, December 18, 2010

PKR Terengganu dok rok chetong...


Parti Keadilan Rakyat Terengganu Diarah Kosongkan Premis Pejabat Kerana Gagal Bayar Sewa Bulanan Tertunggak Lebih Enam Bulan.

Pejabat PKR (selepas ini dirujuk sebagai Perhubungan Negeri) yang terletak di Gong Kapas telah diarahkan oleh pemilik premis berkenaan supaya mengosongkan segera premis berkenaan setelah sekian lama gagal membayar sewa premis berkenaan. malahan pihak pengerusan bangunan juga gagal membayar sewa utility menyebabkan bekalan eletrik, Air dan telefon sudah di potong. Menurut sumber risikan BN sokmo yang dilakukan, pintu masuk utama ke pejabat yang menggantung billboard Anwar Ibrahim itu telah dipecah masuk.

Penyewa gagal membayar sewa dan menurut ceritanya, meminta supaya pemilik premis menjual aset dalam bangunan itu bagi menampung saki baki bayaran sewa yang tertunggak melebihi RM 15 Ribu.. Apa yang terjadi sekarang ialah, sewa premis bangunan Perhubungan keadilan ditaja oleh saorang ahli Perniagaan yang telah bergolok bergadai dan tidak dihargai dan jawatan beliau sebagai bendahari dengar kabarnya tidak dilantik lagi...

Satu pejabat perhubungan Negeri pun PKR tak boleh urus macam mana nak uruskan Malaysia? BN dan Umno Terengganu telah kehilangan lawan, Pas dan DAP memang selama ini hanya bergantung harap pada isu yang dicipta Anwar Ibrahim sedangkan Parti Anwar Ibrahim tidak pernah mendapat tempat dipentadbiran Pas Terengganu. Kepimpinan Pas Terengganu macam tikus jatuh dalam beras..senyap sesenyapnya atau masih bergatung harap pada realiti kerajaan Perpaduan...(sumber)

Adakah PKR negeri sudah tidak lagi releven?

Tidak dinafikan,walaupun PKR sebuah parti yang gah di peringkat pusat,tetapi di peringkat negeri(terengganu khususnya),ia teruk,jijik dan lembik..


Pemimpin pemimpin PKR negeri lebih teruk dan gila kuasa dari umNo negeri Terengganu,..


siapa cakap??


Gua la cakap....

Mana gua taw??


gua taw la...

nak taw betul ka tak betul...tanya
brader ni...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts