Tuesday, June 15, 2010

Selagi Hadi pegang Presiden..kerajaan PAS tidak mustahil tumbang PRU13.

Hacan Ali berpendapat bahawa kerajaan PR boleh tumbang sekiranya,....

Gua pula berpendapat,PAS akan jehilangan banyak undi dari melayu,cina dan india sekiranya Haji Hadi still memegang jawatan Presiden PAS..kenapa?rakyat bukan lari dari PR sebenarnya,tetapi bimbang PAS mengkhianati mereka berikutan Haji Hadi enggan beri jaminan bahawa PAS dan umNo tidak akan bergabung:



ini adalah projek langgar hadi yg dilaksanakan oleh Aduka Taruna..baca sini..

Jadi,,dengan masih adanya hadi......akan wujud ramai pihak yg akan meragui PAS termasuk dari kalangan org melayu,cina,dan india..

So,takde gua ramai pengundi muda pi daftar pemilih pun,mereka tak kan undi PAS pun...

Pepun,selagi Tok Guru Nik Aziz ada,selagi tu,gua percaya,PAS akan kuat,tetapi mungkin hanya di Kelantan....;(

2 comments:

lord reid said...

SALAM MAKAN TAIK UNTUK ADIK2 BEWAK SUMA.
( seropa ngan salam 1 malaysia jugak la )

AMENO KUAT MEMBAZIR I

NEGARA AKAN BANKRUP 2019, SAIPA?

AMENO DOK TANGGUNG BEWAK IDUP A.K.A PENJAWAT AWAM,

BILA AMENO NAK PECAT DEPA2 NI, MAKAN GAJI BUTA, REHAT LAMA, KOMPLEN BANYAK, KEJA DAH LA SIKIT MAU SENANG SJA, BONUS TAK MAIN 1/2 BULAN MAU 2, 3 BULAN.

BILA AMENO NAK BOGELKAN DEPA DARI KEKEBALAN DEPA, SAMPAI BILA KAMI PEMBAYAR CUKAI NK TANGGUNG BEWAK2 HIDUP A.K.A PENJAWAT AWAM NI?

MEMBAZIR AMALAN SETAN, MEMBAZIR AMALAN AMENO, SETAN TULAH AMENO,,

He he he
Gurau ngan puak2 bewak pejuang melayu.

Anonymous said...

Pengundi bukan-Melayu tak percaya pada Hadi sebab dah dua kali Muktamar,dia kata isu UG tutup,tak berapa lama,dia sendiri yang buka balik.Ini(diPutik) kali ke3 dia buat ikrar tutup rapat isu UG,kita tunggu,berapa lama janji ni boleh pakai.
Satu lagi yang akan meruntuhkan PAS dibawah pimpinan Hadi,orang yang dia lantik pegang jawatan penting dipusat,semua yang tak boleh buat kerja dan ada yang dah jadi tunggul lapok dan lantikan atas dasar kronism.Ramai dikalangan ahli PAS tak boleh terima mereka ni khususnya S/U Agong Stopa Ali.Tengok cara Hadi lantik Pesuruhjaya Perak dan Trengganu.Siap dua orang ni? Tak siapa pun kenal? Apa jasa mereka?Lantikan atas dasar mereka kaki wala dan kalau dah wala membabi buta senang cucuk hidung. DiPRU ke13 kelak,sekiranya PAS banyak kehilangan kerusi dan juga kehilangan Kedah,Presiden PAS yang akan dipertanggung-jawabkan kalau masih berdegil untuk mendengar keluhan akar umbi.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts