Saturday, June 12, 2010

Perwakilan PAS pun perwakilan pengampu ke?

dipetik dari Greenboc:

Kesemuanya setakat ini menyokong ucapan dasar Tuan Presiden. Play safe. Mengampu dan membodek supaya Presiden jadi kembang. Itu tak kisah sebab di dalam perbahasan, boleh menyokong boleh membangkang. Tetapi kalau sokong berilah hujjah-hujjah yang mantap dan meyakinkan. "Subject matter" yang diketengahkan tidak mencukupi untuk sebuah perbahasan yang berkualiti.(baca n3 penuh)

p/s-
Gua harap satu je..PAS nanti dikuasai 'puak pro-erdogan"..keadaan PAS sekarang jika dikira dalam Pakatan,PAS adalah harimau tidak bergigi manakala PKR adalah Raja Singa dan DAP raja harimau..PAS merupakan parti yang terlemah dalam Pakatan,walaupun ia parti tertua..mungkin atas faktor umur barangkali..

Ustaz Azizan boleh ambil alih jawatan Presiden,Husam Timbalan..insyAllah..PAS akan kembali kuat,tapi keadaan sekarang,budaya pengampu yang lahir telah melemahkan PAS,Hadi semakin kembang dan kembang,pandangan Tok Guru Nik Aziz yang ditolak serta masih ada anasir UG dalam PAS....Kalau tidak dibenteras,nescaya..PAS PIS PUS..akan hilang sokongan rakyat..

2 comments:

lord reid said...

PEMBAZIRAN AMENO,

PEMBAZIRAN DALAM KRUSUS KPLI & JQAF???
APA USTAZ USTAZAH MAKETAB TAK BLEH AJAR JAWI? XBLEH AJAR QURAN? XBLEH AJAR ASAS FARDU AIN?

KENAPA AMENO SUKA MEMBAZIR? BAYANGKAN BERAPA PELU DIBAYAR UNTUK BUDAK2 KPLI & JQAF? TOLAK KRUSUS SETIAP TAHUN, GAJI BASIC SAHAJA MENCECAH RM2000! BARU SEORANG.

BAYANGKAN BERAPA RAMAI USTZ USTAZAH JQAF SEKARANG? BAYANGKAN 1SEK ADA 6ORG BERIBU2 SEKOLAH KENA BAYAR BERAPA?

KENAPA AMENO SUKA MEMBAZIR? BLA DUIT NK ABIS LULUS LESEN JUDI NK COVER! MEMBAZIR AMALAN SETAN. MEMBAZIR AMALAN AMENO.

tamingsari said...

Syiah suku,wahabbi suku,UG suku dn Erdogan suku. Tambah lagi Ahli sayap DHPP menjadi 5 suku. Cacamarba serabut jadinya. Bro,ini bukan kutuk,pandangan je. Jangan kutuk balik.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts