Saturday, May 1, 2010

Gua fikir,Safuan sekarang dah tak lawas kencing dan berak..kah..kah..kah..


Semasa bercakap..fuhh...tak ingat dunia mamat safuan atas ni...berani ke tali gantung tu..waa,bergaya betoi jantan ni..berani...kah..kah..kah....cool...berani mati demi perjuangannya...

tup..tup..

bila dah tersebar,mamat jantan ni pun jadi bapok dengan tiba tiba...acc FB pun ditutup...mana lagi teloq ko??

bikin malu keluarga la ko...

bikin malu awek je......wei,siapa kenal awek mamat ni suruh dia tinggalkan je la...xde maknanya hidup dengan musuh ulama@musuh nabi@musuh Allah ni..dapat bala taw(insyAllah)..

Hari ni mesti mamat ni tak berani keluar rumah da....kencing pun dalam botol,takut nak pergi tandas.....hehhehehe..

Terima kasih kepada mulut....badan ko yg terasa pedihnya..Tok Guru masih senyum n tenang sekarang,tapi mamat ni....kencing dan berak pun tak lawas,......kah..kah..kah




1 comment:

armouris said...

info tentang kencing tidak lawas di SIHAT SELALU - Masalah Kencing Tidak Lawas

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts