Sunday, May 2, 2010

Ugut bunuh Tok Guru..sekarang siapa yg takut?


Nik Aziz tak layan kenyataan ugutan bunuh KOTA BARU, 2 Mei — Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata beliau tidak akan melayan sebarang kenyataan yang menyentuh isu peribadinya termasuk ugutan membunuh dilaporkan dalam laman sosial Facebook.

Mursyidul Am PAS itu juga tidak mempedulikan apa sahaja kenyataan yang dibangkitkan oleh pihak tertentu termasuk kenyataan bekas Pegawai Perhubungan Awam Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK), Syed Azidi Syed Aziz yang juga penulis blog yang dikenali sebagai Kickdefella.(baca lagi)


Hehe..memang semua tahu...ugutan mamat safuan bapok tu hanyalah ugutan dalam alam maya je..

Kita orang memang tahu bapok ni tidak akan berani lakukan betoi2.. bak kata orang muda muda,bercakap lebih besar tahi dari lubang punggung..

hehe
Tapi ramai ramai buat laporan polis, dan menentang ni adalah disebabkan kita nak tunjuk kat mereka mereka yang sial lagi celaka tu bahawa
KORANG JANGAN MAIN MAIN DENGAN TOK GURU KITA ORANG,........KORANG BARU NAK CUCUH API,KITA ORANG AKAN PASTIKAN KO TERBAKAR TERLEBIH DAHULU!!!!!!

Gua tidak main2..gua bukan cakap besar tahi tari lubang punggung,ini realiti..buktinya..tengok apa yang berlaku sekarang.....

budak bapok tu nyorok kat mana dah...n laporan polis dibuat selang purata 1 dalam 3 jam...mampos la ko..tidak lagi dengan kutukan terhadap mamat bapok ni.....

gua fikir,dari dalam YT,TWITTER,TAG,FACEBOOK,dan seumpamanya...dah lebih 1000000 orang kutuk budak nie...jadi,pengajarannya..wahai beruk beruk umNo semua...:

JANGAN MAIN MAIN DENGAN TOK GURU NIK AZIZ.....PENYOKONG BELIAU MELEBIHI BILANGAN BULU KETIAK KORANG....

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts