Saturday, September 5, 2009

sibuk pertahankan seputih,bagan pinang bakal hilang,sibuk nak rampas selangor,terengganu haru biru..

sekadar gambar hiasan.....

Dalam duk sibuk putar belit keadaan di seputih kedah,akhirnya najib boleh bernafas lega apabila lembu tunggangannya,SpR berjaya mengumumkan bahawa kota seputih kekal sebagai DUN di bawah be end apabila wakilnya yang kalau diikutkan undang undang dah kena bungkus dari politik,tapi sebab undang undang dirogol dan dicabul oleh pemerintah pusat ubn,si wakil ponteng itu boleh menarik nafas lega apabila gaji sebagai wakil rakyat masih masuk setiap hujung bulan.

kelegaan najib tidak kekal lama,tak sampai 1 minggu,kuasa Allah telah membawa kepada berlakunya satu lagi pilihan raya kecil di kawasannya apabila wakil umNo di DUN Bagan Pinang meninggal dunia.terkejut beruk najib..huhu.baru je meraikan kedatangan kapal selam,kalau korang tengok berita tentang kapal selam tu,korang akan perasan tangan najib mongolia tu tergedik gedik coz dapat komisyen 500 juta,hari ini kaki dia pulak yang tergedik gedik coz bakal hilang bagan pinang insyallah.

kesimpulan untuk cerita ini:setelah umNo berjaya selamatkan kaki kiri dari dipotong,kaki kanan pulak yang kena potong.kesian.....

cerita kedua pula tentang cita cita busuk najib untuk merampas Selangor dari tangan kerajaan Pakatan Rakyat,digunanya spRM,polis,dibunuhnya teoh,namun kerajaan Selangor sekarang masih kukuh bagai tembok konkrit yang menggunakan bata yang berharga 1.20 sebiji,kukuh tu.dalam sibuk juga nak rampas selangor tanpa disedari.....

kerajaan umNo bn terengganu kini bergolak,mana tak nak,TPM sendiri diboikot wakil umNo..korang tahu makna tpm?ia adalah akronim kepada TIMBALAN PERDANA MENTERI..tpm ni merangkap timbalan presiden umNo.diboikot anak sendiri,mampos la ko..kerajaan terangganu kini bergolak,team deris vs team mat said gentleman..yang tersepit umNo pusat..huhuhu.

mamposlah umNo ...Allah bayar tunai,tak main cek cek...hari ini hampir 5 orang wakil pr lompat bn,esok siapa tahu kalau 30 ahli parlimen bn lompat pr..

muncullah HARAPAN BARU BUAT MALAYSIA..hidup ANWAR IBRAHIM..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts