Monday, September 14, 2009

daripada kita sibuk dok kutuk blogger umNo,lebih baik korang buat kempen biokit blog pencacai

Dalam seminggu ni,banyak blog blog kegemaran gua yang sibuk duk kutuk penulis blog umNo,lagi hang pa kutuk,lagi baik untuk mereka.

dalam korang kutuk mereka,secara tak langsung,korang telah promosikan mereka,jadi gua fikir jalan terbaik untuk hapuskan mereka dalam dunia blogging ini adalah kita sama sama adakan kempen memboikot blog pencacai sebagaimana adanya kempen memboikot akhbar tali barut umNO.

ini harus bermula dengan blogger dari pakatan yang berpengaruh,yakni apa dia tulis,pembaca boleh menerimanya,blogger inilah yang harus memulakannya,contohnya seperti greenbox,isa,biaqpila,sinar hairan(hehe) dan lain lain yang kuat pengaruhnya.

blogger umNo ini ada semangat untuk menulis@menfitnah pabila tulisan merka dibaca kemudian kita melenting,lagi mereka suka,kalau bapak gua sendiri,dia tidak pernah baca blog picisan dari blogger umNo bn kecuali dari blogger umNo ceredik sikit,katanya bapak gua,semakin ita baca dan beri respon,semakin giat mat pencacai ni nak menulis.

jadi,buatlah apa yang patut,akhirnya blogger umNo akan mampos dengan sendiri,macam akhbar la,bila dah tidak dibeli,akhirnya akan terlingkup dengan sendiri..

P/S-orang macam blogger umNo ni tak perlu dikutuk,bila rakyat baca tulisan mereka pun,setiap rakyat yang waras sudah tahu bahawa blogger blogger umNgok ni hanya lulus periksa di sekolah memandu sahaja,tidak lebih.


No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts