Monday, November 7, 2011

Blogger Pro Bn Songlap wang rakan seperjuangan?

Sekian lama terbuka hati untuk membuka blog pro kerajaan, terbaca beberapa entry dari blogger bolgger setia bn yang meluahkan rasa kesal mereka terhadap rakan blogger mereka yang sanggup songlap wang demi kepentingan diri ..

Sejauh mana kebenarannya tidaklah dapat ditentukan,tapi kalian boleh merujuk di link ini untuk mengetahui siapa blogger yang 'makan kawan' tersebut (maklumat baca sini)

Kadang kadang kesian juga blogger ini,susah payah mereka reka idea nak tibai pemimpi pakatan, mereka kejar sana kejar sini nak menangkan bn,last last rakan sndiri bikin cilok...

komen gua ... KAH KAH KAH KAH ...

psssstttt .... mereka menulis tu nawaitu sbnr nak dapat wang ker? xde keikhlasan dalam perjuangan..malang buat pendokong kerajaan ... ingatkan bloggger DEMI BANGSA DAN NEGARA tak terima wang ... citt .. Blogger pro pakatan insyAllah tidak akan hadapi masalah ini kerna penulis mereka semua langsung tidak berniat untuk mendapatkan wang ... tapi mereka percaya,dengan menulis,pabila kerajaan bn tumbang kelak..maka bolehlah dianggap sebagai penyumbang kepada kemenangan rakyat ... tapi x nafi yang dibayar mungkin ada,tapi yang confirm,majoriti menulis demi perjuangan menegakkan yg hak dan menjatuhkan yang batil..insyAllah .

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts