Wednesday, October 21, 2009

PAS dan pemimpin pro umNonya...


gua baca kat greenbox pasal ni,tapi posting tu lebih terjurus kepada tulisan prof.abd.aziz bari,yang mana si penulis mengkondem pihak yang menyanggah tulisan tersebut..ya,gua sokong penulis di greenbox tu kerna wa juga setuju dengan tulisan prof.(hehe,gua setuju atas setuju....satu wa tak setuju...UG!!).

wa nak ulas tajuk di greenbox je,wa ubah tajuk tapi ia masih punyai kesamaan dan gua sependapat dengan tajuk tersebut(sini )..

siapa pemimpin tertinggi PAS sekarang...paling tinggi,mursidul am PAS...Tok Guru Nik Aziz,allhamdullillah,TGNA bukanlah seorang yang tergolong dalam golongan pro umNo tetapi seorang yang betol betol anti umNo..

yang kedua adalah presiden,Ustaz Hadi Awang,beliau sekarang sudah agak anti kepada umNo,mungkin kerana setelah mendapat tentangan yang kuat dari ahli akar umbi..tapi dulu....tapi pada pandangan gua,keinginan untuk bersatu dengan umNo tentu masih membara dalam diri beliau..

yang kedua tinggi adalah ustaz nasarudin mat isa....korang pasti tahu pasti pasal ustaz nacha kan??satu je pasal dia,gua tak percaya dia..go..go..husam..

ketiga tiga naib presiden kita ok,jadi tak perlu gua komen. ..

pepun,gua sangat sangat sayang akan PAS...sebab tu gua amat mengharapkan agar PAS tidak terjerat dengan perangkap umNo...dan gua juga berharap,umur TGNA dipanjangkan oleh Allah S.W.T......

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts