Saturday, May 30, 2009

PENANTI:pengundian bermula..pr jangan lalai !!!


dengan trend kemenangan yang selalu berpihak kepada pakatan rakyat sepanjang 5 semua pilihan raya kecil di semenanjung malaysia,penanti dilihat bukanlah satu cabaran terbesar bagi pr mencapai kemenangan..

namun dengan situasi sekarang,dengan spr yang senget sebelah,dilihat wujudnya konspirasi yang jelas dengan berlakunya peristiwa 'hilangnya nama' pengundi dari nama senarai pemilih.hal ini mungkin tidak menjejaskan kemenangan pkr tetapi mungkin majoriti kemenangan akan berkurang dari jumlah yang sepetutnya..

malaysiakini juga melaporkan bilangan polis dan wartawan melebihi bilangan pengundi di kawasan mengundi.ini bukanlah sesuatu yang baik untuk pkr..

di penanti,perjuangan yang mencabar bukanlah untuk mengcapai kemenangan kerana kita pasti menang,yang kita perjuangkan adalah majoriti yang tinggi..semakin tinggi majoriti kemangan kita,semakin umNO takutkan pilihan raya.semakin umNo takutkan pilihan raya,semakin cepat mereka terkubur,...semakin cepat mereka terkubur,semakin penuh pusat sakit jiwa dan penjara.semakin banyak banduan semakin banyak warden penjara diperlukan,smakin banyak warden diperlukan,semakin terbuka peluang pekerjaan kepada penggangur di malaysia..

ps-tu la,banyak faedahnya jika umNo terkubur...penggali kubur(the undertaker...is waiting 4 umNO...................

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts