Friday, August 21, 2009

buku dajjal kembali...jangan ambil langkah silap..

pasti korang ingat akan buku yang telah mencalarkan imej DSAI semasa sebelum era reformasi 1998 satu ketika dahulu,iaitu 50 dalil anwar tidak boleh jadi PM.buku ini bukanlah buku yang berkualiti bahkan hanya sampah dan setaraf dengan karangan budak darjah 1 di kelas pemulihan yang ditulis oleh seorang yang tidak dikenali dalam dunia politik.

buku itu ramai yang menolaknya sebagai bahan yang benar tetapi hanya fitnah semata mata ttapi ada juga manusia terutamanya yang punyai darah cemburu yang kuat terhadap anwar,yang mempercayai akan isi buku itu 100%..

dan satu kesilapan anwar dengan tindakan beliau terhadap buku itu adalah apabila anwar mengambil injuksi mahkamah untuk menghalang penyebaran buku tersebut,hal yang demikian menjadikan buku itu seperti "goreng pisang panas".jika anwar hanya biarkan penyebaran buku itu mungkin ia akan hilang dengan sendiri.akhirnya nama anwar rosak di mata sebilangan rakyat.

kes berkaitan buku dajjal no1 ini berlanjutan selama bertahun tahun sehinggalah penulisnya didapati bersalah kerana menfitnah anwar melalui buku itu..

sebelas tahu berlalu,hari ini dua buah lagi buku seumpama itu diterbitkan dan disebarkan
begini lah gamaknya rupa bentuk buku dajjal tersebut,sumber gambar gua cedok (di sini),..mangsa kali ini adalah DSAI dan TSKI.

buku yang tidak dinyatakan siapakah penulisnya ini tersebar di negeri selangor,tapi kita percaya,bahawa rakyat tidak akan percaya lagi terhadap fitnah sebegini.kita biarkan sahaja,biar ia "mati" begitu sahaja....

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts